Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    I'm just the boy inside the man

    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:36 pm

    De ander zuchtte alleen maar even. "Je hebt... Je weet dat ik dom ben, waarom ik? Waarom heb je niet gewoon gespaard voor iets nuttigs!" De ander gromde even. Sigh. "Ik scoor toch niks op die school en ik ga al twee weken nie-" wacht... wat? Hij pakte de schouders van de ander stevig vast en sloeg hem in zijn gezicht. "Ben je gek geworden?!" sprak hij boos tegen de ander. "Ga naar fucking school en ga je gat af leren! Je weet zelf ook dat het speciaal is als je naar school kan!" sprak hij boos
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:38 pm


    Auw! Hij schoot meteen recht en stootte zijn kop tegen het plafond... Auw! Gvd... "Ben je gek geworden?!" Eh? "Ga naar fucking school en ga je gat af leren! Je weet zelf ook dat het speciaal is als je naar school kan!" Hmpf... "Ik wil niks leren, ik wil dingen doen die andere ook doen!" ja, zoals vrij zijn gvd. "heb je wel eens gezien wat voor coole dingen die subjects wel niet kunnen?" gvd...
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:43 pm

    "Ik wil niks leren, ik wil dingen doen die andere ook doen!" Wát?! Waar had hij het nou weer over?! Gvd. "heb je wel eens gezien wat voor coole dingen die subjects wel niet kunnen?" Wat... hij voelde de woede koken. Echt koken. Gvd... hij gromde boos. "Heb je ook gezien hoeveel mislukte dingen ze weg sturen?!" sprak hij boos tegen de ander. "En als testsubject verdien je niks! Ga werken en geld verdienen!"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew di jul 12, 2016 9:46 am


    "Heb je ook gezien hoeveel mislukte dingen ze weg sturen?!" Klonk er en even slikte hij... Eh? Nee... Hij had enkel de goede kant gezien. De ander beschermde hem vooral tegen die dingen. "En als testsubject verdien je niks! Ga werken en geld verdienen!" Hij knipperde even en haalde plots een soort flyer boven. "Voor dit soort testen betalen ze," zei hij wijzend naar de flyer. Het waren dodelijke testen maar zo te zien aan Matt's face kon het hem weinig schelen.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin di jul 12, 2016 12:09 pm

    De ander haalde plots een flyer naar boven, waardoor Mel even knipperde. Uh? "Voor dit soort testen betalen ze." Mel las het even en griste de flyer uit zijn handen om deze te verscheuren. "Nee! Dat ga je al helemaal niet doen!" sprak hij woedend tegen de ander. Hoe kon de ander zoiets nou gaan doen? Gvd...
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew di jul 12, 2016 4:26 pm


    De lange jongen zuchtte even toen de ander de flyer aan stukken scheurde, heel leuk allemaal natuurlijk. "Nee! Dat ga je al helemaal niet doen!" zei hij en Matt sloeg zijn ogen af. "School werkt toch niet, je was er beter zelf naartoe gegaan," zei Matt kalm. Sigh. "Wat kan ik later dan doen?" yeah.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin wo jul 13, 2016 12:52 pm

    De ander zuchtte even toen hij de flyer aan het verscheuren was. Gvd. Hij was het hier totaal niet mee eens. De ander sloeg zijn ogen af bij zijn woorden. "School werkt toch niet, je was er maar beter zelf naartoe gegaan." Klonk er kalm van de ander af. Wat was dat nou weer voor bullshit reden? Gvd. "Wat kan ik later doen?" Serieus? Hij gromde even. "Genoeg! Kok, advocaat, alles!" gvd... hij keek streng naar de ander. "Je gaat je leven niet vergooien!"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew vr jul 15, 2016 10:00 am


    Zijn kleine broer gromde even.. Het speet hem ergens maar het was ook gewoon hoe het was en de ander wist het maar al te goed. "Genoeg! Kok, advocaat, alles!" Uh... Hij knipperde enkele keren en sloeg zijn ogen af... Sigh... "Je gaat je leven niet vergooien!" Hij kneep zijn ogen wat toe en schudde zijn hoofd half. "Nu ben ik toch ook mijn leven aan het vergooien?" zei hij kalm. "Je weet dat ik zoveel pijn heb... Dus waarom forceer je me nog om dingen te doen?" hij leek futloos, al het leven leek weg te zijn uit zijn lichaam. "Eet nu maar je eten op... anders is het verloren moeite.. en geld..." sigh...
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin di jul 19, 2016 1:51 pm

    De ander kneep zijn ogen wat toe, waarna hij half met zijn hoofd schudde. Wat nou huh? "Nu ben ik toch ook mijn leven aan het vergooien?" zei hij kalm. "Je weet dat ik zoveel pijn heb... Dus waarom forceer je me nog om dingen te doen?" Gvd... dat meende de ander niet. Dat kon hij niet menen. Waarom. Gvd. "Eet nu maar je eten op... anders is het verloren moeite.. en geld..." gvd. Daar dacht de ander alleen maar aan? "Geld? Is dat het probleem? Dan verzinnen we toch iets anders!" Er was vast wel een andere manier dan dit om meer geld te krijgen.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew di jul 19, 2016 2:11 pm


    De ander luisterde voor geen meter... Waarom...? "Geld? Is dat het probleem? Dan verzinnen we toch iets anders!" Ugh. "Geld is inderdaad het probleem en er is niks anders, Melvin" zei hij een beetje bot. "Wat wil je doen eh?" gvd... idioot...
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin di jul 19, 2016 7:41 pm

    De ander leek echt totaal niet blij te zijn. "Geld is inderdaad het probleem en er is niks anders, Melvin" klonk er redelijk bot van de ander af. "Wat wil je doen eh?" Gvd... Mel dacht na, maar niet al te helder natuurlijk. "Stelen." sprak hij stug tegen de ander. Want he. Dat verdiende vast genoeg right?
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew di jul 19, 2016 11:51 pm

    Hij keek even naar de ander, haast afwachtend... Wat zou hij zeggen eh? "Stelen," hij knikte even en stak een hand op. "Wanneer begin ik?" Sigh... Hij was eigenlijk helemaal niet gemaakt om te stelen. Hij was zo lomp als wat en tja. Gwn heel groot... En niet al te slim. MAAr dat was natuurlijk Matthew. "Keet nu maar je eten op..." Gvd daar had ie werk in gestoken.... Fucker
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin wo jul 27, 2016 3:25 pm

    Still Fabulous

    De ander knikte even en stak zijn hand op. Uh? Wat wilde hij er mee? Hij gaf de ander maar een high five. Dat verwachtte hij er maar van... derp. "Wanneer begin ik?" Eh... serieus? Hij knipperde even en dacht rustig na. "We maken binnenkort wel een plan om iets te gaan over vallen." sprak hij rustig tegen de ander. "Keet nu maar je eten op..." Eh... Hij knikte even rustig en keek even strak naar de ander. "Ga dus niet die test doen." sprak hij even.

    tag // words // shit



    Gesponsorde inhoud


    I'm just the boy inside the man - Pagina 2 Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:15 am