Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    I'm just the boy inside the man

    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew vr jul 08, 2016 12:00 pm


    Hij knipperde even en legde een hand in zijn gezicht. Hij wist niet hoe lang het nog zou duren voordat de ander erachter zou komen dat hij eigenlijk nooit naar school was gegaan. Hij lag gewoon op bed, lui te zijn. Hij kneep zijn ogen even toe en kreunde zachtjes waarna hij het deken over zijn kop terug. Hij had vaak last van pijn in zijn knieën. Hij had een veel te snelle groeispurt gehad waar hij nu nog last van had en duidelijk pijn van had. Daarom was hij vaak moe, wilde hij weinig doen en zat er geen leven in hem. Het was een heel anders verhaal dan mister abs. Gvd. Hij haatte hem ergens zo hard, maar ergens ook niet. Haat-liefdesrelaties waren wel mooi, maar stabiel was een ander verhaal niet?

    -Melbae
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 3:04 pm

    Still Fabulous

    Sigh... Hij had weer eens lang gewerkt en hij kwam met eten thuis.. Zo... Hij zuchtte even en wreef over zijn hoofd met zijn hand. "Matthew, ik ben thuis!" riep hij even door het wrak van een huis heen. Het huis was echt slecht. En krakkemikkig. Echt te erg. Maar oke, het was beter dan geen huis weet je.

    tag // words // shit


    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew vr jul 08, 2016 5:37 pm


    Hij bleef gewoon liggen toen de ander thuis kwam... Aaaaaauw... Melvin hij had pijn auwie :c Hij kreunde even zachtjes en krulde zich meer op... Hij zag er weer niet uit, was van heel de dag niet uit zijn bed gekomen, heerlijk dus... Sigh... "Matthew, ik ben thuis!" agh... Hij slikte even en keek schuin op, maar kreunde even. *Bad word* off.. Hm :c
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 6:01 pm

    Still Fabulous

    Geen reactie van de ander... Sigh... Waarom had hij dat wel gedacht dan? "Matthew! Kom, je moet het eten voorbereiden!" sigh... Het was niet veel zoals gewoonlijk, maar ze moesten het er maar gewoon mee doen eh... Ze hadden niet echt een andere keuze dan dit. Was het maar zo, dan was alles veel beter.

    tag // words // shit


    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew vr jul 08, 2016 6:05 pm


    "Matthew! Kom, je moet het eten voorbereiden!" Ugh. Hij wilde niet, ga weg, ga weg! Sigh... Nja, de ander kon niet koken dus dit was vrij normaal of niet dan? Zuchtend stond hij op, trilde hij even waarna hij naar de keuken liep... En zijn kop stootte tegen de deuropening aan. Hij legde even een hand tegen zijn voorhoofd. Hij had redelijk veel tekenen van zijn kop stoten op zijn voorhoofd, daarom ging zijn haar netjes ervoor... Mooi niet te zien dus~ Hij ging aan het werk maar stond na een tijdje stil... "Waar ligt alles ook alweer...?" door een ongeval die matt zich niet meer kon herinneren vergat hij vaak en dan ook heel vaak de meest domme dingen. Tja, leven niet?
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 6:15 pm

    Still Fabulous

    De ander stootte zoals bijna iedere dag weer zijn kop, tja wat wilde je als hij zo lang was en ze in dit mini krot woonde? Sigh... Hij probeerde wel iets van het geld aan de kant te leggen voor een nieuw huis of iets... maar helaas... tot nu toe werd het steeds weer gebruikt als Mel weer een dag te weinig had verdient voor hen beiden. De ander ging aan het werk met de spullen, waar op Mel even rustig ging zitten... verdiende hij wel hm..? "Waar ligt alles ook alweer...?" klonk er van de ander, waar op Mel overeind kwam en even keek. "Hier liggen de borden en de glazen." sprak hij rustig terwijl hij wees naar een kastje. "Daar ligt het bestek.... hier de kruiden... daar nog bakjes enzo..." derp.  

    tag // words // shit


    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew za jul 09, 2016 12:52 pm


    De andetr was al gaan zitten, maar dat was natuurlijk van korte duur geweest, want al snel stond hij terug naast hem. De lange jongen keek even neer naar zijn broer. "Hier liggen de borden en de glazen." Klonk er even. Hij knipperde enkele keren en haalde diep adem... "Daar ligt het bestek.... hier de kruiden... daar nog bakjes enzo..." Hij sloeg zijn armen plots om de ander heen, vooral rond zijn hoofd en legde zijn eigen hoofd bovenop de zijne. "Je haar is zacht..." zei hij kalmpjes en op een fluistertoon. Hm... Sleep.... Hij zou zo weer in slaa kunnen vallen.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin za jul 09, 2016 10:51 pm

    Still Fabulous

    De jongen sloeg opeens zijn armen rond hem heen. Waaah. Matthew! Wat was deze. Het hoofd van de ander kwam boven op de mijne, waardoor hij even knipperde en slikte... Wat was er deze keer? Wat had hij nu weer 'ontdekt'? "Je haar is zacht..." klonk er zacht op een fluistertoon, waardoor Mel even zuchtte en de armen van de ander voorzichtig weg haalde en stapte weg van de ander. "Kom, ik heb honger." sprak hij tegen de ander. Hij had de hele dag gewerkt ja ;^;

    tag // words // shit


    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 10:32 pm


    De ander ging gewoon weg... Wat heel erg aardig was... Hij keek lichtjes aangedaan naar de ander... maar... Maar... "Kom, ik heb honger." Eh? Hij knipperde even en zuchtte waarna hij aan het werk ging. Hij was natuurlijk een topchef.. Na een tijdje had hij een groenteschotel met wat aardappelen gemaakt. Het zat in de oven, maar matt was aan tafel gaan zitten en was daar ook meteen in slaap gevallen...
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 10:37 pm

    Eh... toen hij zag dat de ander in slaap was gevallen zuchtte hij even, waarna hij overeind kwam en naar de ander liep. "Matthew... wakker worden.. er staat eten in de oven... hmpf...
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 10:41 pm


    Hij duwde de ander weg... en liep naar de kamer om in bed te gaan liggen en te slapen... Hij zat nog steeds op school en dus lagen zijn boeken wat open en verspreid her en der. Hij knipperde even en sloeg zijn ogen af...
    Na een kort dutje stond hij op en wandelde hij naar de keuken. Jammer genoeg stootte hij opnieuw zijn hoofd waardoor hij kreunde en in elkaar kromp auw...
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 10:45 pm

    Eh... sigh... Stom kind... hij wilde gewoon eten en... ugh. Hij had net lang gewerkt en ugh.... rotkind. De ander was dus gewoon lekker mooi in bed gaan liggen. Why. Waarom. Sigh. Hij wilde ook een keer lekker slapen maar neeeee hij moest hier met de stress zitten. Toen hij weer een bonk hoorde zuchtte hij even. "Alles okay?"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 10:47 pm


    Alles ok... yeah... Hij knikte kreunend en sloot zijn ogen waarna hij zuchtend de groenteschotel uithaalde en voor de ander zette.. "Eet maar op... Ik heb geen honger," Hij at vaak veel, maar nu leek de grote jongen geen hap naar binnen te kunnen werken.
    Hij ging dan ook zitten, niks doen... en staren naar de tafel... Sigh.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 10:58 pm

    Eh... Mel keek naar de ander. Hm? "Eet maar op.... ik heb geen honger." Klonk er van de ander, waardoor Mel even fronste. "Zeker? Want je eet meestal zoveel. Is alles wel oke?" vroeg hij ietwat bezorgd aan de ander. "Gaat het wel goed op school?"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 10:59 pm


    Sigh... "Zeker? Want je eet meestal zoveel. Is alles wel oke?" Klonk er bezorgd... Nou yeah alles was super tbh... dat was een feit... HIj slikte even en zuchtte ag tja. "Gaat het wel goed op school?" Hij slikte even en knikte. Nee, helemaal niet. "Melvin ik wilde je wat vragen," sigh.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:03 pm

    De ander zuchtte even, waarna de jongen knikte op zijn vraag. Wat was er dan mis? "Melvin, ik wilde je wat vragen," klonl er van de ander, waardoor Mel even knipperde. "Sure... wat is er?" vroeg hij even bezorgd aan de ander
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:05 pm


    "Sure... wat is er?" Derp. "Ik ga mezelf opgeven voor test subject," zei hij simpel terwijl hij hem strak aankeek. "Dan hoef je niet meer te werken," hij stond op en wandelde kalm de keuken uit. "En laat je eten niet koud worden, want dan is het zeker minder lekker." sigh. Hij dook terug in bed... Slaap, slaap.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:10 pm

    Hij knipperde even verbaasd. Test subject? Wát?! Hij gromde boos en kwam overeind om achter hem aan te lopen en hem te slaan. "Matthew! Dat meen je niet!" sprak hij boos tegen de ander... gvd... "Dat ga je dus niet doen!"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:13 pm


    Auw... daar ging een mep... Auw... Gvd... "Matthew! Dat meen je niet!" Uh... "Dat ga je dus niet doen!" Hm...? "Waarom niet..?" sigh. Wat voor uitleg zou er nu volgen?
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:16 pm

    Eh... meende de ander dat nou? Waarom niet? Waarom niet??? "Je gaat je leven niet zo vergooien!" sprak hij boos tegen de ander. Gvd... waarom.... "Je blijft gewoon hier en je gaat naar school en een goede baan krijgen hoor je me!"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:18 pm


    Waarom fokte de anedr zich hier zoveel in op? Sigh... "Je gaat je leven niet zo vergooien!" sWat? Er waren zoveel mensen hier die het deden en hadden zij hun leven vergooid? Nee. "Je blijft gewoon hier en je gaat naar school en een goede baan krijgen hoor je me!" Hij schudde zijn hoofd even en keek op. "Een job zoals wat? Zodat ik net zoals jouw mijn hele leven saaie dingen kan doen?" sigh
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:23 pm

    De ander schudde zijn hoofd, wat nou nee?! Hij werkte hier zijn gat af voor de ander! "Een job zoals wat? Zodat ik net zoals jouw mijn hele leven saaie dingen kan doen?" Wat... "Ik heb me niet al jaren kapot gewerkt zodat jij test subject kan worden verdomme!" sprak hij boos tegen de ander.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:25 pm


    "Ik heb me niet al jaren kapot gewerkt zodat jij test subject kan worden verdomme!" Eh? "Wat is er zo erg aan? Ik snap het probleem niet zo om eerlijk te zijn hoor..." zei hij kalm tegen zijn broer. yeah.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 11:28 pm

    Eh... wat is dat nou weer. "Wat is er zo erg aan? Ik snap het probleem niet zo om eerlijk te zijn hoor..." gvd... Matthew... "Ik heb zoveel opgegeven zodat jij naar school kon en een goed verdiende baan te krijgen! Dat ga je niet zo maar weg gooien verdomme!"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Matthew ma jul 11, 2016 11:31 pm


    "Ik heb zoveel opgegeven zodat jij naar school kon en een goed verdiende baan te krijgen! Dat ga je niet zo maar weg gooien verdomme!" Ugh... Hij zuchtte even. "Je hebt... Je weet dat ik dom ben, waarom ik? Waarom heb je niet gewoon gespaard voor iets nuttigs!" gvd. Hij gromde even. "Ik scoor toch niks op die school en ik ga al twee weken nie-" Oeps. Hij stond meteen op en draaide zich weg. oeps, oeps, dat was even versproken.

    Gesponsorde inhoud


    I'm just the boy inside the man Empty Re: I'm just the boy inside the man

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:02 am