Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


3 plaatsers

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Lilya
    Lilya
    Punish me harder daddy


    Vrouw Aantal berichten : 47
    Dollars : 71
    Registratiedatum : 07-07-16
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : ~

    Character sheet
    Age: 21 years~
    Kind: Animal
    Love: Come and get me sugar~ 

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Lilya do jul 07, 2016 5:04 pm

    Daar zat ze dan weer... wat naar de lucht te staren. Haar paarsachtige ogen staarden recht naar boven. Recht naar de blauwe lucht waar geen wolkje te zien was. Een groot, rond geel ding scheen het felle licht naar beneden. Ook wel de 'zon' genaamd. Ja, zo heette dat ding. De witharige staarde dus maar gewoon wat in het niets. Ze zat in het warme zand en voelde de warme zandkorrels onder haar voeten. Ze duwde haar voeten nog wat verder in het zand en zuchtte eventjes diep. Toch wel een fijn gevoel zo in de warme zon zitten. Ze snoof en rook de zilte geur van de zee. Ze opende haar ogen weer, die ze voor kort had gesloten en stond vervolgens maar op. Ze rekte zich even flink uit en begon wat over het strand te wandelen, steeds verder van alle mensen af. Op een punt kwam ze bij wat rotsen aan, waar ze dan ook gewoon op klom. Ze zette zichzelf daar neer en kon op deze manier net haar voeten in het water steken. Ze glimlachte en voelde lichtjes haar tanden... die ze had gekregen als subject zijnde... Ze zuchtte eventjes en haalde haar hand door haar lange, witte haren heen. Ze had van het kleine geld wat ze had, gelukkig nog een bikini kunnen kopen. Naja ze moest maar niet te veel over deze dingen nadenken, ze was nou eenmaal een test-subject en daar had ze zich bij neergelegd. Ze legde zichzelf dan uiteindelijk ook achterover op de rots, met nog steeds haar voetjes in het water. Ze zuchtte en sloot vervolgens haar ogen. Toch wilde ze nu wel een keer iemand boeiends tegen gekomen. De meeste mensen waren niet interessant genoeg... That was just a fact.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Matthew do jul 07, 2016 6:28 pm


    'Beste, lieve, o zo geweldige Melvin...' Neh, dat was geen begin. Hij schrapte meteen zijn geschrift wat weg en leunde naar achter in de stoel. Eerst wilde hij netjes een brief achterlaten voor zijn jongere bro... maar nee, dat zou niet het geval zijn natuurlijk. Hij was zo onbeschoft als wat... Stiekem mocht die dude het wel uitzoeken ja. Hij was waarschijnlijk weer ergens naartoe. Hij werd dan ook altijd achtergelaten voor dit soort dingen dit was niet meer leuk! Hij liet een luide zucht horen en rolde even met zijn ogen waarna hij even schuin naar buiten keek. Blijkbaar was het dus echt wel mooi weer.
    Dus had Matthew besloten het er maar voor te laten wat het was. Met kalme passen wandelde de lange jongen nu over het strand heen, kilometers verder van zijn krot vandaan. Jongens, het was nog een wonder dat deze dude kon schrijven. Maar dat was nu het punt niet. Hij liet zijn bloedrode ogen even over het hele tafereel glijden en kwam toen al snel iets tegen. Iets dat gewoon op zijn netvlies verscheen. Een grijns van oor tot oor, een gelaat die boekdelen sprak. Hij waagde het om dichter te komen en sloot zijn ogen wat. Hij bleef stil, maar toen een mooie pick-up line zijn hoofd binnen kwam moest hij natuurlijk zijn kaken van elkaar halen. Niet wetende dat dit een slangwijf was natuurlijk. "Loop je hier al lang rond? Want sinds jij hier bent is het hier opeens heel erg hot," auw die was slecht, wat aan fail maat.
    Lilya
    Lilya
    Punish me harder daddy


    Vrouw Aantal berichten : 47
    Dollars : 71
    Registratiedatum : 07-07-16
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : ~

    Character sheet
    Age: 21 years~
    Kind: Animal
    Love: Come and get me sugar~ 

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Lilya do jul 07, 2016 6:52 pm

    Ze rekte zich uit en besloot dat deze rots eigenlijk toch niet zo geweldig lag, als het warme zand niet veel verder van haar vandaan. Ze knipperde met haar ogen toen ze ineens opmerkte dat er ineens iemand een schaduw over haar heen maakte. Alsof de 'goden' ineens haar 'wens' hadden waar gemerkt, was er dus ineens iemand opgedoken. Haar paarsachtige ogen keken terwijl ze gewoon bleef liggen naar de gedaante die naast haar was verschenen. Oke, nog een reden om toch maar omhoog te komen, of in ieder geval rechtop te gaan zitten. Wat ze dan ook deed en even haar benen die nog in het water hingen, heen en weer liet gaan. Ze veegde wat witte haren uit haar gezichtsveld en liet haar blik nu over de persoon gaan die tevoorschijn was gekomen. Het was dus een dude, dat merkte ze snel genoeg op. Hij had nogal een flinke grijns op zijn gezicht staan, waarom? Eigenlijk kon ze nu even snel niet op een idee komen waarom. Uhm... en toen kwamen die woorden uit zijn mond. Ze trok een wenkbrauw op terwijl ze hem aan bleef kijken. Een grijns verscheen op haar gezicht, waardoor lichtelijk haar hoektanden tevoorschijn kwamen, maar ze bleef de jongen gewoon aan staren met haar paarsachtig gekleurde ogen. "Ik loop hier al rond sinds ik mij kan herinneren" was dan ook een simpele reactie, geen enkele leugen zat er aan vast, het was nog waar ook. "Weet je zeker dat het niet gewoon door de zon komt?" kwam er dan vervolgens vragend uit... tja, ze moest wat.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Matthew vr jul 08, 2016 11:12 am


    Ja, hij was vreselijk. dat besefte hij misschien zelf wel een beetje maar hij wilde het niet toegeven, dus hij zou blijven proberen. Tot het einde van zijn dagen, dat mocht verzekerd worden. De ander begon echter te grijnzen, waardoor Matthew al snel haar hoektanden opmerkte... Damn, zag er niet gezond uit. Ah, was ze vast mee geboren ofzo. Kon heel goed zijn natuurlijk. Melvin wilde altijd weten waar hij was en wilde niet dat hij zich in de problemen zou werken. Hij had dan ook een angst dat hij een test subject zou worden of een slachtoffer van een. Tja, dat kon altijd gebeuren in deze fucked up wereld. Hij gaf er persoonlijk weinig om. Hij liep nog rond, dus een echt probleem zou hij er niet van maken dat was een iets. "Ik loop hier al rond sinds ik mij kan herinneren" Hm ja, dat klonk wel heel logisch dat was een iets dat Matthew haar moest meegeven. "Weet je zeker dat het niet gewoon door de zon komt?" Hij haalde even kalm zijn schouders op. "Dat kan goed zijn... maar het kan natuurlijk ook altijd zijn dat het door u komt~" geen idee waarom hij opeens beleefd moest doen. "Ik bedoel, een flirterig compliment is toch wel op zijn plaats als het de waarheid is, of niet?~" hehehe
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 3:16 pm

    Still Fabulous

    Mel had alles van een afstandje gekeken hoe zijn broer een hopeloze pick up line gebruikte waardoor hij zelf zowat de lach in schoot. Het ging echt niet goed. Hij glimlachte even en besloot na een tijdje naar het tweetal te gaan, om even charmant naar het meisje te kijken. "Hey bro, hoe gaat het?" sprak hij even met een glimlachje, waarna hij zich naar het meisje draaide. "Oh... Ik denk niet dat ik jou ken, want zo'n mooi gezicht zou ik niet vergeten." sprak hij even met een charmante glimlach tegen het meisje. Hij was een echte charmeur. Dat werd ook wel vaak uit gesproken. Niet dat hij het erg vond. Hij had dan ook al veel te veel vriendinnen gehad als hij eerlijk was. En vrienden. Want hé. Male of Female, het maakte hem niet uit~

    tag // words // shit


    Lilya
    Lilya
    Punish me harder daddy


    Vrouw Aantal berichten : 47
    Dollars : 71
    Registratiedatum : 07-07-16
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : ~

    Character sheet
    Age: 21 years~
    Kind: Animal
    Love: Come and get me sugar~ 

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Lilya vr jul 08, 2016 6:34 pm

    Lilya had zich zo geplaatst dat ze de jongen beter aan kon kijken en zijn gezicht zowaar goed kon zien, want in de zon kijken was niet zo prettig en meestal kon je de andere persoon dan zo goed als niet zien. Zijn woorden waren dan ook echter wel heel duidelijk binnen gekomen. Oke, ze wist echt wel waar de jongen op doelde... moest ze er bij in gaan? Neh, niet perse, misschien later of zo. Al was dit misschien ietsje beter dan ze gehoopt had, ze zat hier natuurlijk liever niet alleen. De jongen reageerde vrij amuserend op haar woorden of het niet 'gewoon de zon was'. Hij sprak dat het ook heel goed haar kon zijn, waardoor ze een lichtelijke grinnik niet kon onderdrukken. Zeker die 'u' deed het hem, maar ze luisterde eerst nog even naar de woorden die daarop volgden. Vervolgens een flirterige vraag, een compliment hé. Ze rekte zich eventjes uit, waarna ze haar mond opende en de dude aan bleef kijken "Don't worry, ik neem het compliment met genoegen aan" sprak ze met een klein glimlachje. Ze wilde vervolgens nog wat terug zeggen, maar haar aandacht werd flink weg getrokken door een ander persoon die er ineens bij gekomen was. Haar paarsachtige ogen staarden de andere jongen aan en ze knipperde even verbaasd... wait... what?! Ze bleef echter de andere jongen wat langer aanstaren dan zou horen. Oeps... shit. Ze keek snel weg en schudde haar hoofd, waardoor er een licht fronsje op haar gezicht verscheen, maar deze al snel verdween. Ze keek weer terug naar de twee jongens, ja het waren er echt twee... had ze te lang in de zon gezeten? Nee, toch? De jongen begon te spreken en begroette eerst de andere dude met 'bro'... Was het zijn broer of gewoon een hele goede vriend? Maar ze leken zoveel op elkaar! Oke, Lilya was toch wel een beetje verward hoor. De andere dude leek zich nu op haar te richten en deed eigenlijk precies wat de andere deed... een poging tot flirten? Een glimlach verscheen op haar gezicht "Of course, natuurlijk ken je mij dan niet" zei ze met een wat speelse toon in haar stem. Ze kwam vervolgens maar omhoog, want er werd letterlijk op haar neer gekeken. Toen ze eenmaal stond liet ze haar hand door haar lange, witte haren glijden en keek ze de twee jongens aan met haar paars kleurige ogen. "Zeg mij even dat ik niet te lang in de zon heb gelegen, want ik zie twee dezelfde jongens!" kwam er geamuseerd uit, duidelijk niet serieus te nemen. "En met wie mag ik te maken hebben op deze zonnige dag?" ze glimlachte weer waardoor haar hoektandjes weer tevoorschijn kwamen, tja die had ze nou eenmaal gekregen door die geweldig, misselijkmakende praktijken in het lab.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Matthew za jul 09, 2016 10:15 pm


    Plots was de jongen totaal vergeten wat ie aan het doen was... Dat gebeurde wel vaker ja... Uhm... Hij legde even een hand in zijn gezicht en dacht na... Niet meer goed luisterend naar de ander. Sigh. "Hey bro, hoe gaat het?" Eh? "Oh... Ik denk niet dat ik jou ken, want zo'n mooi gezicht zou ik niet vergeten." Hij keek even kalm op. "Dag Melvin," zei hij kalm terwijl hij wat opkeek naar het meisje. Oh ja hij wist het weer! Hij was met haar aan het flirten natuurlijk~ Yes. "Of course, natuurlijk ken je mij dan niet" Eh... Hij knikte even half en zuchtte, zijn interesse was weg, spijtig maar waar. "Zeg mij even dat ik niet te lang in de zon heb gelegen, want ik zie twee dezelfde jongens!" Eh. Hij gromde even zachtjes iets binnensmonds. "En met wie mag ik te maken hebben op deze zonnige dag?" SIgh. "Matthew en Melvin," zei hij wijzend van zichzelf naar de ander. "We lijken niet eens op elkaar," yeah... What the *Bad word*...
    [/quote]
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Melvin za jul 09, 2016 10:36 pm

    Still Fabulous

    Het viel hem wel op dat ze wel erg lang naar hem staarde, wat hij wel als een compliment op kon vatten dan hm? Niet dat hij het erg vond, hij was het wel gewend als hij eerlijk was~ "Dag Melvin," sprak de ander even tegen hem. Heh, mooi dat hij hem ook even gedag zei. "Of course, natuurlijk ken je mij dan niet" klonk er met een speelse toon in de stem van de ander, waar op Mel even ietwat grinnikte. "Zeg mij even dat ik niet te lang in de zon heb gelegen, want ik zie twee dezelfde jongens!" klonk er geamuseerd uit de mond van het meisje, wat Mel duidelijk op pikte als een grapje.Echter, de gozer naast hem gromde binnensmonds door de opmerking van het meisje. Matthew... kom op man... "En met wie mag ik te maken hebben op deze zonnige dag?" klonk er van haar af. Hm~? "Matthew en Melvin," Mel glimlachte even charmant naar het meisje en stak zijn hand even op bij het horen van zijn naam. "We lijken niet eens op elkaar," Heh... Mel grinnikte even. "Wel een beetje Matt~" sprak hij tegen de ander. "De enige verschillen zijn dat jij een giant bent en ik een zwart oog heb~" Yush.

    tag // words // shit



    Gesponsorde inhoud


    Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin) Empty Re: Why? Is the only question I can ask right now~ (Matthew & Melvin)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 15, 2024 11:28 am