Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    Charming

    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Charming Empty Charming

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 4:49 pm

    Still Fabulous

    Brr.... Het was hier echt koud, maar ergens had hij wel gehoord dat dit de bioom was waar Zachary veel kwam. Hij was eigenlijk best wel benieuwd naar de jongen die hier over al achter zat als hij eerlijk was. Want zo oud leek de jongen niet te zijn, volgens de geruchten. Alles waren geruchten... maar hé... Als het echt zo was dan zou hij hem wel spoedig zien, non?

    + Zackiebae


    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Zachary za jul 09, 2016 12:29 pm


    Het was inderdaad heel koud ja. Vond hij het aangenaam? Nee, ga weg, sterf in een hoekje bitch. Hij gromde even rillend en kneep zijn ogen toe. Hij wandelde wat. Hij was niet aangepast voor weer zoals dit en vooral niet voor temperaturen zoals deze. Straks vroor hij nog dood. De jongen besloot maar kalmpjes ergens te gaan zitten terwijl het begon te hagelen en sneeuwen. Hij voelde zich niet ok en dit gebeurde er opeens de laatste tijd.. Hij rilde wat. hij leek echt een zielig kind... Van 11 ofzo. Echt zielig natuurlijk.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Melvin za jul 09, 2016 10:55 pm

    Still Fabulous

    Eh... Hij zag al snel een jongen zitten. Tja... eigenlijk had hij geen idee hoe Zachary er uit zag. Dus eh... Hij liep naar de ander toe en knielde bij hem neer. "Je ziet er koud uit, hier, laat mij je opwarmen." Tja, zelfs in deze omstandigheden kon hij het niet laten om een soort van flirterige opmerking te maken? Ach tja, het lag in zijn aard en de jongen zag er niet al te verkeerd uit. Dus hé~

    tag // words // shit


    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Zachary za jul 09, 2016 11:06 pm


    Toen er opeens iemand verscheen keek hij langzaam op... eh? "Je ziet er koud uit, hier, laat mij je opwarmen." Hij knipperde enkele keren, zijn goudgele ogen verzachte wat... Terwijl de sneeuwval enkel erger werd. "at hoeft niet," zei hij zacgtjes met een zucht... Sigh....
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 8:57 pm

    De ander leek er niet om te caren, zo bleek ook uit de woorden van de ander; "Dat hoeft niet," klonk er zachtjes met een zucht van de ander af... hm? Mel schudde zijn hoofd "Nee, nee. Hier. Ik houd je wel warm." sprak hij terwijl hij zijn rits van zijn jas open ritste en zijn ene arm er uit te halen en naast de jongen te zitten, om zijn jas deels om de jongen heen te slaan samen met zijn arm. Zo... hij trok de jongen tegen zich aan en zorgde dat de jas beter om de jongen te houden. Zop.
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Zachary vr jul 15, 2016 9:31 am


    De ander schudde zijn hoofd even, maar Zack wilde gewoon alleen zijn. Het verschrikkelijk gevoel werd echter enkel erger, waardoor hij zijn ogen wat sloot... Verdomzels. "Nee, nee. Hier. Ik houd je wel warm." Hij knipperde even en keek op naar de man... Die hem naar zich toe trok en zo warm hield... Eh? Hij schudde zijn hoofd terwijl de sneeuwval enkel erger werd. "Ik ben ok..." zei hij kalm. Hij zuchtte even. "Ik ben een wetenschapper, ren nu maar bang weg, ok?" sigh.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Melvin wo jul 27, 2016 3:17 pm

    Still Fabulous

    De blonde jongen schudde zijn hoofd even, terwijl het meer begon te sneeuwen. Eh? Dit weer was hier niet voorspeld. "Ik ben ok..." klonk er kalm van de ander af, waarna een zucht hoorbaar was. "Ik ben een wetenschapper, ren nu maar bang weg, ok?" Eh? Nee, daar kwam hij voor heh. Hij schudde zijn hoofd. "Dat maakt me niet uit." sprak hij rustig terwijl hij de jongen dicht tegen zich aan hield onder zijn jas. "Jullie zijn immers ook normale mensen." sprak hij rustig tegen de jongen. Dit meende hij allemaal niet, maar he. Hij moest goed over komen.

    tag // words // shit



    Gesponsorde inhoud


    Charming Empty Re: Charming

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:31 am