Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    In his eyes

    Anthony
    Anthony


    Man Aantal berichten : 15
    Dollars : 33
    Registratiedatum : 23-05-15
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 26 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Oh god, no.

    In his eyes Empty In his eyes

    Bericht van Anthony wo jul 06, 2016 2:04 pm


    Hij had op wat voor manier dan ook zijn weg kunnen maken naar de jungle, maar het was niet erg vond de witharige. Nu zat hij dan ook ergens op een tak, rustig de omgeving te bekijken, waarbij hij een heel eind verderop, goed verborgen tussen de bladeren, een dier had gezien. Jammer genoeg had hij het niet kunnen identificeren, iets dat hij wel jammer vond. Een zuchtje ontsnapte uit zijn mond, waarna hij lichtjes achteruit leunde, wel nog steeds oppassende dat hij niet van de tak ging afvallen. Na er een tijdje te hebben gezeten, besloten dat hier niets was, ging Anthony weer naar beneden, om hierbij weer op normale grond te staan. Met zijn armen gekruist op zijn nek, liep hij verder.
    +Zachary
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Zachary wo jul 06, 2016 2:18 pm


    Ah de jungle. Lichte nostalgie moment hier. Nou eigenlijk was zijn hele leven een nostalgie moment maar whatever. Hij zou niet beginnen over zijn oude mannen dagen, die eigenlijk al lang achter hem waren... TOch? Ah whatever. Hij was zack, hij kon alles en mocht alles. Pfff. Hij grijnsde even kalmpjes en keek op. Zijn goudgele keken even rond, waarna hij plots iemand zag. Midden in deze mooie jungle, gevuld met gevaarlijke en prachtige dieren... Neh, die had Slaine in de pinewoods gedumpt, dus het was best safe om eerlijk te zijn hehe. Hij glimlachte even en zwaaide naar de nieuwe persoon die op zijn netvlies was verschenen. Op een veel te happy manier bewoog de ietwat sadistische scientist zich naar voren en keek hij licht grinnikend naar de ander. "Yo mattie," dat was wat de jeugd toch zei tegenwoordig?
    Anthony
    Anthony


    Man Aantal berichten : 15
    Dollars : 33
    Registratiedatum : 23-05-15
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 26 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Oh god, no.

    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Anthony wo jul 06, 2016 2:46 pm

    Bij het horen van vrij luide voetstappen, had Anthony zich meteen omgedraaid, om daar een van de scientists te zien. God, werd hij opgehaald voor experiment? Hij hoopte het maar van niet, het was nu enkele jaren geweest met zijn laatste, en dan was ook eigenlijk iets dat hij maar liever zo hield. Al was zijn uitdrukking niet veranderd toen de ander op hem afkwam, had hij wel een onaangenaam gevoel. Echter bji de begroeting van de ander, voor zover dit dan was te noemen, hief hij een wenkbrauw. Wat moest dát nou weer voorstellen. "Hoi.." kon hij hier niet nu gewoon weg? Dat zou zowel rustiger zijn voor hem, als beter voor zijn veiligheid. Hij bleef na zijn 'begroeting' de scientist enkel aankijken, zonder een woord verder te zeggen. Waarom? Hij vertrouwde ze gewoon niet, wetende wat ze konden doen. Wel had Anthony zijn handen in zijn zakken gedaan, om zichzelf in welk geval een beetje een houding te kunnen aangeven.
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Zachary wo jul 06, 2016 2:56 pm


    Rustig ging hij zijn lijsten af van mensen die hij misschien had gedaan in het verleden. Niet seksueel natuurlijk. Vies man, nee! Hij bedoelde natuurlijk gewoon mensen waar hij tests op had gedaan. Het was allemaal maar een manier van zeggen natuurlijk, wat anders? Kalmpjes knipperde hij enkele keren met zijn goudgele ogen, de grijns op zijn gelaat was natuurlijk niet te missen. "Hoi..." was het enigste dat de ander kon zeggen. Nou, nou? "Heh, je moet niet zo bescheiden zijn," zei hij met een happy uitdrukking op zijn gezicht. "Ik bedoel, dit is niet echt de plaats om mister down te spelen eh~" jup. "Naam is Zachary, wist je vast wel. Als ik je ken, wat waarschijnlijk wel kan zijn, ben ik je naam vergeten," zei hij lachend. "Ah ik word er ook nie jonger op eh, wat een stomme gedachten toch van me~" hehe
    Anthony
    Anthony


    Man Aantal berichten : 15
    Dollars : 33
    Registratiedatum : 23-05-15
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 26 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Oh god, no.

    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Anthony wo jul 06, 2016 4:54 pm

    De grijns die te zien was bij de ander, vertrouwde hij voor geen meter. Zodra de ander sprak dat hij niet bescheiden hoefde te zijn. rolde de man met zijn ogen. Wie zei dat hij dat was? Hij had gewoon geen zin in praatjes. Er werd vervolgd dat dit niet een plek was om down te zijn, vervolgd door dat de ander zich voorstelde. "Ja dat weet ik." Natuurlijk wist hij wie de scientist was, Anthony zag het zelfs op het moment. Het maakte hem eigenlijk maar weinig uit dat de ander zijn naam niet meer wist, dat hielp in welk geval wel in namelijk dat hij niet werd opgehaald voor een experiment, daar was hij al iets blijer mee. Maar dat liet hem nu wel afvragen, waarom dat dee gast dan wel hier op de lagere levels? Het leek er wel op dat hij zich maar moest voorstellen, gezien Zachary voor hem bleef ratelen over dat deze er niet jonger op werd Zucht. "Mijn naam is Anthony." klonk er dan ook rustig van hem.
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Zachary wo jul 06, 2016 10:45 pm


    Zijn plan? De ander tot op het bot irriteren. Hij vond het ergens heerlijk. ookal liet zijn leeftijd dat niet meer echt toe, maar ah wie zou er wat op aanmerken? Zijn baas?? Hij had nie eens een baas! Hij was letterlijk de hoogste persoon die je momenteel kon zien. Een soort nieuwe hiërarchie zou je bijna zeggen. Hij grinnikte dan ook even lichtjes. Oh, maar hij wist perfect wie zijn oude subjects waren. De ander leek er wat te soepel mee te gaan. Nieuwe konden hem nog ontgaan. Maar de fun die hij had gehad met vele van hen... Oh, jep. Het was messed up, maar het hoorde in een wereld die ook gewoon messed up was, niet? "Ja dat weet ik." Zei de persoon, voor hem nog een wildvreemde. Zou hij aan Slaine vragen voor een hersenchip? Gewoon iets om beter te onthouden, kon altijd handig zijn natuurlijk. "Mijn naam is Anthony." stelde de jongen zich voor. "Ah yeah, Anthony, ik herinner me niks meer van je, je moest vast een saai persoon zijn," zei hij glimlachend met vernauwende ogen. Hij was te aardig, natuurlijk. Hij was nu eenmaal zo geworden door de jaren heen, wat kon je ertegen beginnen?

    Gesponsorde inhoud


    In his eyes Empty Re: In his eyes

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:15 am