Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


    Own Design

    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    Own Design Empty Own Design

    Bericht van Zachary do mei 19, 2016 12:07 am





    "Fijn dat je hier bent! Mijn naam is Noah. Ik ben een architect. Ik heb dit geleerd van mijn opa, die nog voor de oorlog huizen ontwierp. Mijn passie voor ontwerpen en maken heeft me echter wel op pad gestuurd om verder te werken hieraan. Daarom besloot ik ook mijn eigen shop te openen!"

    Wat is 'Own Design'?
    In deze shop mag je je eigen huis voorstellen aan onze architect. Het team zal inkijken naar je ontwerp en je een prijs aanbieden. Je bent dan dus geheel vrij in het maken en ontwerpen van je eigen huis! Houd wel in gedachten dat de prijzen vrij hoog zullen liggen. Je bent vrij verder te gaan qua kamers en tuingrootte, maar wij zullen met het team overwegen wat de beste prijs hiervoor is.

    Zijn er limieten?
    Nee, je kan van alles voorstellen voor je eigen huis hier. Van boothuizen tot kastelen, ga maar wild!

    "Is alles wat duidelijker nu? Fijn! Wil je dan onderstaande formulier invullen? Dan kijk ik er even naar!"

    Code:
    [b]Naam account;[/b]
    [b]Evt foto;[/b]
    [b]Uitleg;[/b]
    [b]Aantal ruimtes + welk;[/b]
    [b]Link naar karakterkaart;[/b]


    "Alvast bedankt! We zullen zo snel mogelijk inkijken op je idee!"





      Het is nu zo mei 19, 2024 6:27 pm