Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    [MC] Burn me up

    Tawnee
    Tawnee
    Bitch Princess ♥♥


    Vrouw Aantal berichten : 14
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: Old enough
    Kind: Supernatural being
    Love: Ice, ice baby~

    [MC] Burn me up Empty [MC] Burn me up

    Bericht van Tawnee za jan 28, 2017 7:23 pm


    Op haar goudkleurige hakken liep het simpel uitziende meisje verder. Ze moest even grijnzen, voordat ze een vinger tegen haar lippen zette en toen snel haar andere hand ter hoogte bracht. In een snelle beweging schoot het zoete water op en bevroor ter plekke in de lucht. Het ijs vervormde zich razendsnel in punten en pieken die gevaarlijk uitstaken en het meisje gebruikte simpel haar handen om deze te bewegen. Oh, het voelde zo goed haar even te laten gaan~ Rip het water but whooo cares.

    -Rag


    Laatst aangepast door Tawnee op za jan 28, 2017 8:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Ragya
    Ragya
    Will burn u


    Vrouw Aantal berichten : 15
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: 1534 demon years | Looks 20
    Kind: Demon
    Love: Fuck off

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Ragya za jan 28, 2017 8:00 pm

    De roodharige flapperde even met haar nutteloze vleugels terwijl ze langs het meer liep. En toen begon het meer raar te doen en stekelig te worden... urgh. Kon niks even normaal zijn? Nee? Geïrriteerd staarde ze naar de oprichter hiervan. Daar had je haar weer hoor. Tawnee, rotwijf dat het er was. Vandaar dat de pyro naar haar hellhound vorm veranderde en diens richting op rende, ergens halverwege een schaduw gebruikende om te teleporteren. Eenmaal bij de meid besloot ze dus volop in diens been te bijten, natuurlijk met bijpassend vuur in haar muil.... dit bleek echter een beslissing waar ze spijt van zou krijgen, want haar huid leek niet eens mee te geven. Met een zacht jankend geluid liet ze dus weer los en besloot ze maar gewoon diep te grommen naar het mens toe, haar vacht opgezet.
    Tawnee
    Tawnee
    Bitch Princess ♥♥


    Vrouw Aantal berichten : 14
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: Old enough
    Kind: Supernatural being
    Love: Ice, ice baby~

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Tawnee za jan 28, 2017 8:08 pm

    Oh? Wat jeukte daar nou? Haar scherpe gouden ogen verplaatste zich naar het gevoel, die overging naar een gepiep. Ze was niet van plan echt op te geven wat ze aan het doen was dus met een haal van haar hand schoot er een ijsmuur rond hun heen die hun zo opsloot. De vrouw kantelde haar hoodje even en keek op. "Als het niet firedogo is," klonk er haast spottend van de vrouw af waarna ze haar hand opende en wegsloeg waardoor er in een vlaag een ijszweep verscheen die verbazend soepel was. Tja, het was niet helemaal bevroren. Met een heel van het ijsding haalde ze uit, grijnzend. Take that.
    Ragya
    Ragya
    Will burn u


    Vrouw Aantal berichten : 15
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: 1534 demon years | Looks 20
    Kind: Demon
    Love: Fuck off

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Ragya za jan 28, 2017 8:24 pm

    De grommende hond bleef op haar plek staan, zelfs toen er een muur rond hun tweeën heen kwam. Veel maakte het niet uit, zolang er ergens een shadow was kon ze weg. Daarbij was ze met haar vuur krachten vrij goed in dingen smelten, wat te verwachten kon zijn. Bij de spottende woorden van de ander maakte ze vrij duidelijk dat ze het wel degelijk was, en vuurde een kleine vuurbal op de ander af. Jammer genoeg betekende dit wel dat het zweepje van de ander haar volop raakte. Haar ziel brandde even feller op in haar ribbenkast. Ze grauwde dieper en kwam weer in beweging, om zo niet nogmaals geraakt te worden door dat rotding. Vandaar dat ze ook terugveranderde en sceptisch door bleef grommen. "Ook geweldig jou weer te zien icequeen" natuurlijk heerlijk sarcastisch.
    Tawnee
    Tawnee
    Bitch Princess ♥♥


    Vrouw Aantal berichten : 14
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: Old enough
    Kind: Supernatural being
    Love: Ice, ice baby~

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Tawnee za jan 28, 2017 9:19 pm

    In haar ooghoek zag ze de vuurbal even en met haar andere hand gooide ze een ijsschild op. Het siste even gevaarlijk waarbij de kleine bal wat doorbrande en waterrook metee wat hoogte won, maar uiteindelijk werd ook het gesis gesust en was het stil. Ze liet haar hand weer zeggen het object zzakte ineen op de grond en bleef daar liggen, kapot. "Ook geweldig jou weer te zien icequeen" Met een scherpe, ijzige blik keek ze grijnzend op naar de vrouw waarna de zweep met een kalm gebaar ook weer verdween. "Hoe lief van je dat te zeggen, hond," klonk er even waarna ze kalm een hand door haar blonde haren haalde.
    Ragya
    Ragya
    Will burn u


    Vrouw Aantal berichten : 15
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: 1534 demon years | Looks 20
    Kind: Demon
    Love: Fuck off

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Ragya za jan 28, 2017 9:42 pm

    Ze had echt een hekel aan queen hier, die enorm irritant was met al haar ijsschilden en andere onzin. Deze liet ze na haar aanval echter weer kapot vallen. "Weet je toch, een en al liefde hier" Toch klonk er duidelijk een frustratie in haar toon, al was die vrij standaard. Ze was makkelijk op te vitten. Heel makkelijk. En tja onze Tawnee hier leek altijd dit effect op haar te hebben. Ze accepteerde zelfs de overduidelijke nickname niet. Zeker, ze was een hond, het was vrij duidelijk aan haar alles. Maar dat betekende niet dat de ander haar zo mocht noemen. De roodharige stapte wat ongeamuseerd dichterbij. "Laat nu maar die muurtjes van je zakken"
    Tawnee
    Tawnee
    Bitch Princess ♥♥


    Vrouw Aantal berichten : 14
    Dollars : 24
    Registratiedatum : 28-01-17

    Character sheet
    Age: Old enough
    Kind: Supernatural being
    Love: Ice, ice baby~

    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Tawnee zo jan 29, 2017 10:03 pm

    "Weet je toch, een en al liefde hier" Hm.DE vrouw grijnsde even kalm. Ze wilde haar zien dansen! Als een aapje, haar aapje dan nog wel. "Laat nu maar die muurtjes van je zakken" Heh. Sure. "Waarom zou ik?" klonk er sceptisch waarna ijspegels op de ander werden afgeschoten en haar grijns breder werd.

    Gesponsorde inhoud


    [MC] Burn me up Empty Re: [MC] Burn me up

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 2:40 am