Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    (MC) Tame me

    Pam
    Pam
    Rape - Hide your children


    Vrouw Aantal berichten : 24
    Dollars : 38
    Registratiedatum : 27-01-17

    Character sheet
    Age: 17 y/y
    Kind: Animal
    Love: x

    (MC) Tame me Empty (MC) Tame me

    Bericht van Pam za jan 28, 2017 12:19 pm

    Great.... Nog meer water. Haar vorige belevenis bij het water was best goed afgelopen, ondanks de boze ouders die het niet leuk vonden wat hun kinderen meegemaakt hadden. Ach.... Ze moesten het maar eens positief bekijken. Met een grijns bij deze gedachtes terug liep Pam langs het meer om af en toe met haar staart te zwiepen. Tsja... Er was helemaal niemand?

    +Eric
    Eric
    Eric
    Wanna ssssee a big sssnake baby?


    Man Aantal berichten : 49
    Dollars : 98
    Registratiedatum : 27-01-17
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 1748 (looks: 22)
    Kind: Demon
    Love: Everybody ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Eric za jan 28, 2017 12:32 pm

    Het meer, altijd leuk om gier gewoon te zijn, misschien dat er zelfs nog wat mensen waren ofzo die er wel naar uitzagen alsof ze wat.. 'company' kunnen gaan gebruiken. Hij zou die zonder klagen wel geven hoor~. De groenharige landde dan ook soepeltjes op de grond, gezien hij zojuist de hele tijd was gaan vliegen, om nu de omgeving vanaf het grondlevel te gaan kijken. En kijk eens aan, een meisje, hoogstens een paar jaar jonger van hoe Eric eruit zag liep daar rond. Dat was makkelijk. Hij liep dan ook gewoon naar haar toe, de schubbige vleugels in de tussentijd tegen zijn rug weer gaan opvouwen. Zodra hij bij de bruinharige was, had hij al zijn arm om haar heengeslagen. "Hey doll~"
    Pam
    Pam
    Rape - Hide your children


    Vrouw Aantal berichten : 24
    Dollars : 38
    Registratiedatum : 27-01-17

    Character sheet
    Age: 17 y/y
    Kind: Animal
    Love: x

    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Pam zo jan 29, 2017 8:06 pm

    Ze was zo'n loner op het moment, maar dat duurde gelukkig voor haar niet erg lang meer. Niet veel later was er iemand naast haar verschenen. Huh? Waar kwam diegene nou weer vandaan? Verward draaide Pam haar hoofd een kwartslag om zo recht in de ogen van een groenharige te kijken. Hmmm... Nu vond ze het al een stuk minder erg dat hij zijn arm om haar heen geslagen had. "Hee," antwoordde ze zacht met een onschuldige glimlach.
    Eric
    Eric
    Wanna ssssee a big sssnake baby?


    Man Aantal berichten : 49
    Dollars : 98
    Registratiedatum : 27-01-17
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 1748 (looks: 22)
    Kind: Demon
    Love: Everybody ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Eric zo jan 29, 2017 8:30 pm

    De bruinharige leek licht verbaast te zijn dat iemand ineens een arm om haar schouder had gelegd, en toen ze ook omkeek om te zien wie het was, greens Eric, als de charmante demon die hij kon zijn. Niet dat hij het was, maar het idee werkte prima. Hij kreeg een zacht antwoord met een onschuldige glimlach terug. "Heb ik er misschien gelijk in dat je wat gezelschap zoekt?~" hij grinnikte even, nog steeds op die leuke manier van hem. Kom maar op zou hij zeggen hoor.
    Pam
    Pam
    Rape - Hide your children


    Vrouw Aantal berichten : 24
    Dollars : 38
    Registratiedatum : 27-01-17

    Character sheet
    Age: 17 y/y
    Kind: Animal
    Love: x

    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Pam zo jan 29, 2017 8:33 pm

    Hij was charmant.... Althans, zo deed hij zich voor. Ze kende hem niet eens en had hem nog nooit gezien. Het was enkel een heel slecht gokje van der geweest~ "Hoe raad je het," antwoordde ze op de vraag van de jongen om een enkele keer uitdagend met haar staart te zwiepen.
    Eric
    Eric
    Wanna ssssee a big sssnake baby?


    Man Aantal berichten : 49
    Dollars : 98
    Registratiedatum : 27-01-17
    Leeftijd : 23

    Character sheet
    Age: 1748 (looks: 22)
    Kind: Demon
    Love: Everybody ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Eric zo jan 29, 2017 8:49 pm

    Bij haar woorden, antwoordde hij simpelweg door haar wat meer tegen zch aan te krijgen. Hoe bedoel je een simpel antwoord, als het werkte, dan werkte het. "Oh, een goed gokje~" hij was dan ook nu heel erg dichtbij met zijn gezicht bij de hare. Het was wel te zien hoe ze dacht dat hij charmant was, en hij zou willen zeggen 'what a sweet summer child', maar tja, hij kon haar niet, dus wie weet wat voor wilde avonturen ze allemaal al had~.

    Gesponsorde inhoud


    (MC) Tame me Empty Re: (MC) Tame me

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:55 am