Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    { Oeh-hoe

    Cassius
    Cassius
    Burdboy


    Man Aantal berichten : 121
    Dollars : 52
    Registratiedatum : 05-07-16

    Character sheet
    Age: 19
    Kind: Human
    Love: Forget hydrogen, you're my number one element.

    { Oeh-hoe Empty { Oeh-hoe

    Bericht van Cassius vr jan 27, 2017 9:08 pm

    De roodharige en humeurige uilman was weer terug thuis gekomen. Hij had zich nooit comfortabel gevoeld tussen de mensen bij de tweede etage, waardoor hij uiteindelijk zijn plek had gevonden bij het meer. Ergens hier bij een stuk waar er bomen groeide had hij zijn eigen territorium geclaimd, iets wat voornamelijk een effect was van zijn vogelkant. Een die sinds kort steeds duidelijker was geworden. Natuurlijk kon hij al lang in het donker kijken en zijn hoofd geheel omdraaien, maar met zijn nieuwe klauwen en nog nieuwere vleugels was hij helemaal gesteld. De uilen vleugels leken precies op hem te passen en zijn bouw perfect bij te vullen. En aangezien zijn instincten vrij dierlijk waren leek het leren vliegen voor hem vrij gemakkelijk te zijn. Ook nu vloog hij zonder al te veel problemen zijn favoriete, oftewel hoogste, boom in. Hier ging hij op zijn vaste tak zitten en klapte zijn vleugels weer in, waarna zijn tweekleurige ogen rustig zijn gebied afspeurde... Voor nu leek hij alleen, wat zijn humeur iets verbeterde. Vandaar dat hij zijn veren opfloofte en zo lekker warm zat. Ja, dit was goed.
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    { Oeh-hoe Empty Re: { Oeh-hoe

    Bericht van Zachary za jan 28, 2017 2:56 pm


    Geen idee waarom hij er zelfs op uit was gegaan, naar hier, van alle plekken. Hij had met ee luide zucht zijn hoofd laten zakken en even zijn kop wat gekanteld. Sinds hij vleugels had was het allemaal een beetje moeilijker voor hem, in alles eigenlijk. HIj vond het niet aangenaam om het een of het ander te doen en ga zo maar door, maar dat was uiteraard zijn probleem. De goudkleurige kijkers van de jongeman werden echter al snel gericht op een kerel die in de boom zat. Was dat zijn Cas? "Wat doe je?" zei hij met een diep makende frons.
    Cassius
    Cassius
    Burdboy


    Man Aantal berichten : 121
    Dollars : 52
    Registratiedatum : 05-07-16

    Character sheet
    Age: 19
    Kind: Human
    Love: Forget hydrogen, you're my number one element.

    { Oeh-hoe Empty Re: { Oeh-hoe

    Bericht van Cassius za jan 28, 2017 3:06 pm

    Oh nee er was geluid. Urgh. De bal van opgeflofte veren opende zijn ogen dus weer en keek.... staarde was misschien een beter woord. Hoe dan ook zag hij beneden al snel de bekende scientist. Oh hey, blondie. Met zijn standaard humeurige toon ging hij dus weer terug in zijn veren zitten. "Ik zit in mijn boom." En toen realiseerde hij het. Nee. Nee dit mocht niet. Onacceptabel. Vandaar dat hij zonder zijn pluis weer terug neer te duwen naar beneden sprong voor de ander. "Je staat in mijn territorium" Kwam er zwaar claimerig uit. Zijn stuk bos hier.
    Zachary
    Zachary
    The Big Bad Boss


    Man Aantal berichten : 457
    Dollars : 6672
    Registratiedatum : 21-05-15
    Leeftijd : 25

    Character sheet
    Age: ?
    Kind: Scientist
    Love: My heart is owl yours~

    { Oeh-hoe Empty Re: { Oeh-hoe

    Bericht van Zachary za jan 28, 2017 3:23 pm

    Burdboy leek niet al te blij te zijn en dat zou hij wel snappen hoor, hij zou ook niet blij zijn als hij hem was, maar dat was hij niet, hij was nog erger,d us was hij depressief. "Ik zit in mijn boom." En na enkele seconden stonden de uil voor hem. De humanowl that is. Hij zuchtte even en keek naar de abder, hij was zo triggered blijkbaar maar dat was niet zijn probleem. "Je staat in mijn territorium" Hm? "Wie zegt dat het van jou is? Ik zie nergens een naam staan uilenmans" Hij spreidde zelf even wat zijn wings. HMMMMM

    Gesponsorde inhoud


    { Oeh-hoe Empty Re: { Oeh-hoe

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 12:43 am