Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    Painted smile

    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Painted smile Empty Painted smile

    Bericht van Alina vr jul 08, 2016 5:22 pm

    Spijt, alleen maar spijt had ze van haar besluit. Nooit en dan ook nooit meer zou ze doen waar ze nu mee bezig was. Het strand. De blondine zat op een handdoek met een andere handdoek vanaf haar heupen om haar hele benen gewikkeld zodat die niet te zien waren. Het had haar leuk geleken, een dagje aan het strand. Ze hoorde er altijd mensen over praten, hoe leuk het wel niet zou moeten zijn. Na lang genoeg sparen had ze eindelijk geld gehad voor een simpele witte bikini. Het was wat warm toen ze het strand op liep maar op zich was het nog wel te handelen. Ze wist dat zwemmen geen optie was met haar been maar gewoon op het strand zitten zou moeten lukken. Wel zou ze achteraf het zand goed uit haar been moeten halen wilde het niet gaan schuren maar dat was op zich geen groot probleem. Het enige echte probleem was dat er steeds meer en meer mensen haar aanstaarde, de reden was snel bedacht. Hoe langer het duurde hoe ongemakkelijker de blondine zich begon te voelen. Het duurde dan ook niet lang voor ze haar been wilde bedekken en dat dan ook had gedaan. Een tijdje later leken de mensen het allemaal al weer te zijn vergeten. De enkeling die haar aankeek omdat ze haar benen helemaal in een handdoek had gewikkeld liep door zodra ze simpel naar dat persoon glimlachte. Haar plan was veranderd in wachten tot de meeste mensen weg waren zodat ze haar spullen kon pakken en ook kon vertrekken. Dat zou alleen nog best een tijdje kunnen duren.

    [Eerste post voor Melvin]
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 5:44 pm

    Still Fabulous

    Het strand, zoiets ontspannends. En hij ging hier zijn vrije dag spenderen. Iets wat hij niet vaak had, dus genieten mocht hij zeker al zei hij het zelf. Het was heerlijk hier. Hij liep dan ook in zo'n lange losse zwembroek, die mensen ook vaak als normale broek konden dragen. Hij glimlachte even en keek even rond. Eens zien waar hij zou beginnen. Toen hij een leuk meisje zag glimlachte hij even charmant. Ja, daar zou hij wel bij gaan zitten. Hij liep naar haar toe en legde zijn handdoek naast haar, waarna hij ging zitten. "Je bent zo mooi dat ik zojuist mijn pick up line ben vergeten." sprak hij even tegen het meisje met een charmante, maar onhandige glimlach. Tja, hij moest er wel een klein beetje voor acteren he.

    tag // words // shit


    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Alina vr jul 08, 2016 6:45 pm

    Gezien ze toch niets kon doen was het meisje langzaam maar zeker in haar gedachten verzonken. Ze kwam er dan ook pas achter dat er iemand naast haar was komen staan toen hij zijn handdoek weglegde. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar de jongen. Zwart haar, minstens tien centimeter langer dan zij was en netjes gespierd, zag er op zich wel interessant uit. "Je bent zo mooi dat ik zojuist mijn pick up line ben vergeten." Wat? Met een wat verbaasd en verward gezicht keek draaide ze haar hoofd naar hem om. Meende hij die nou serieus? Dat was wel een van de flauwste pick up lines ooit dan. De glimlach van de jongen deed haar even terug glimlachen voor ze haar hoofd weer naar voren draaide. "Dus dan gebruik je de situatie om een nieuwe te gebruiken, slim hoor." Zei ze met een klein lachje op haar lippen voor ze haar hoofd weer opnieuw naar de jongen draaide. "Dus wie is meneer pick up line?"
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Melvin vr jul 08, 2016 9:36 pm

    Still Fabulous

    Het meisje keek verward en niet begrijpend naar hem, maar al snel begon ze naar hem te glimlachen. Dat vond hij wel een geslaagde pick up line dan, niet waar~? Ze draaide haar hoofd echter wel weer naar voren, waardoor Mel even een pruillipje maakte, aw. Was dat dan toch een faal? "Dus dan gebruik je de situatie om een nieuwe te gebruiken, slim hoor." klonk er van haar af, waar op hij even grinnikte. Tja, ze had 'm wel door, maar het was toch goed geslaagd. Vooral door de kleine glimlach die ze weer naar hem richtte. "Dus wie is meneer pick up line?" Oh dat was een mooie bijnaam. Het had eerder prins charming kunnen zijn... of... King Pick-up line. Yes. "Mijn naam is Melvin." sprak hij even met een glimlachje. "En wie is de prachtige dame waar ik mee te maken heb?" sprak hij even met zijn gewoonlijke charmante glimlach.

    tag // words // shit


    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Alina za jul 09, 2016 2:09 pm

    "Mijn naam is Melvin." reageerde de zwartharige jongen naast haar. De pick up line kerel heette dus Melvin, even onthouden. "En wie is de prachtige dame waar ik mee te maken heb?" Vroeg de jongen met een charmante glimlach op zijn gezicht. Melvin was dus niet alleen meneer pick up line maar ook meneer de flirt. Het kon wel grappig zijn om even met dat type mensen om te gaan. Of nouja meestal tot ze er achter kwamen dat haar been van metaal was en dan waren ze meestal poef weg. "Alina is de naam, aangenaam." Zei ze op een vriendelijke toon tegen de jongen waarna ze voor een seconde aarzelde. Wel of niet verder gaan met het gesprek in die richting. "Dus wat is iemand zoals jij alleen aan het doen op het strand?" Maar wel doen, dat was waarschijnlijk toch het leukste.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Melvin za jul 09, 2016 10:47 pm

    Still Fabulous

    Het meisje leek zijn naam even inzinken, leek het wel. Niet dat hij het erg vond, hoe meer mensen zijn naam onthielden, hoe beter het was eh~ "Alina is de naam, aangenaam." klonk er van het meisje af met een vriendelijke toon. Alina dus hm? Die zou hij dus wel even mooi onthouden. "Dus wat is iemand zoals jij alleen aan het doen op het strand?" Iemand zoals hij? Hij kon het niet laten om even te grinniken. "Personen zoals 'ik'?" vroeg hij even met een charmant lachje. "Ik kom eenzame dames op het strand gezelschap houden." sprak hij even met glimlachje tegen de ander. Hm... "Want dames mogen niet alleen zijn op zo'n mooie dag eh~?"

    tag // words // shit


    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Alina ma jul 11, 2016 5:59 pm

    Na haar vraag aan hem kwam er gegrinnik van zijn kant. Die was dus wel goed gevallen gelukkig. Als die niet goed zou zijn gevallen was het meteen awkward geweest waarschijnlijk. "Personen zoals 'ik'?" Herhaalde de jongen met het inmiddels haast typische charmante glimlachje. Rustig knikte ze bevestigend. "Ik kom eenzame dames op het strand gezelschap houden." Vertelde de zwartharige jongen. Alina haalde haar schouders op als een soort van 'nou hier ben ik dan'. "Want dames mogen niet alleen zijn op zo'n mooie dag eh~?" De blondine grinnikte op Melvin's woorden. Tot zo ver was hij wel leuk geweest en niet opdringerig dus haar keuze betaalde zich uit. "Daar heb je zeker een punt, met anderen is het toch zeker een stuk leuker." Glimlachte ze.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Melvin ma jul 11, 2016 10:55 pm

    De ander haalde haar schouders op, maar wel op de 'goede' manier. Heh. Het ging echt goed tot nu toe. Het meisje grinnikte even op zijn woorden. Hij was een ervaren jongen. Want hé. Hij gaf haar de ruimte maar wel duidelijke hints. "Daar heb je zeker een punt, met anderen is het toch zeker een stuk leuker." Hij knikte met een glimlachje. Jup. "Ja zeker. Voor al zo'n schone dame zoals jij kon ik niet alleen laten zitten~" heheh
    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Alina di jul 12, 2016 8:30 pm

    Melvin knikte op haar woorden wat betekende dat hij het dus met haar eens moest zijn. Dat was op zich ook wel een fijn ding om te weten. Dat hij in ieder geval hier wel vrijwillig was en geen spijt had en eigenlijk weg wilde. "Ja zeker. Voor al zo'n schone dame zoals jij kon ik niet alleen laten zitten." Alina grinnikte kort om de opmerking, die had ze eigenlijk al wel uit de andere opmerkingen van de jongen gehaald. "En ik verveelde me dus stel het gezelschap zeker op prijs. Heb vrij weinig te doen hier eigenlijk." Het eerste zei ze met een glimlach naar de zwartharige maar bij het tweede haalde ze op een lichtelijk onverschillige manier haar schouders op.
    Melvin
    Melvin
    Fist me daddy


    Man Aantal berichten : 129
    Dollars : 191
    Registratiedatum : 26-05-15

    Character sheet
    Age: 19♥
    Kind: Human
    Love: Prince Charming over here~

    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Melvin wo jul 27, 2016 3:11 pm

    Still Fabulous

    Het meisje grinnikte even op zijn opmerking. Ach, wat moest hij zeggen? Hij was een charmeur in hart en nieren. Maar, hij pushte het niet teveel. Het had geen zin om te pushen als het meisje of jongen geen interesse had in hem hm? Dan was het gewoon verspilde tijd en dat wist hij zelf ook wel. Want he, wat moest hij anders? Hij was er best goed in, al zei hij het zelf. Zolang hij maar af en toe iets charmerend zei over de ander, was het goed en kon hij zien of er interesse in hem was eh. "En ik verveelde me dus stel het gezelschap zeker op prijs. Heb vrij weinig te doen hier eigenlijk." sprak het meisje met een glimlach, waarna ze haar schouders ietwat ophaalde. Heh? "Het verbaasde me wel, dat er nog geen andere jongens rond je zitten. Had ik wel verwacht." sprak hij even met een rustige glimlach. "Of heb je ze al allemaal van je af geslagen?" sprak hij even met een knipoogje.

    tag // words // shit



    Gesponsorde inhoud


    Painted smile Empty Re: Painted smile

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:39 am