Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Staff

Credits

Alle art en alle sheets behoren tot hun rechtmatige eigenaar.
Idee en site behoren tot (c) Zachary&Slaine
Forum is het beste te zien in Google Chrome & Firefox


2 plaatsers

    Burn the pages [event]

    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Burn the pages [event] Empty Burn the pages [event]

    Bericht van Alina do jul 07, 2016 7:06 pm


    De blondine zuchtte bij het duwen tegen de houten deur van haar kleine huisje, of beter gezegd schuurtje. Kamers waren er immers niet. Een tweede poging tot het open duwen van de deur. Geen succes. Een nieuwe deur die niet klemde zou handig zijn, net zoals geld dat ze nodig had om een deur te kopen. Met haar rechter been gaf ze een flinke trap tegen de deur die daardoor met het nodige geweld open vloog. Door de klap van de klink tegen de buitenmuur vlogen er een aantal vogels krassend op. Met een sprongetje sprong de blondine uit het hutje dat net een stukje hoger dan de grond was. Anders zou het houten ding gaan rotten natuurlijk. Achter haar sloeg ze de deur weer stevig dicht voor ze verder door het bos liep. Ze was al een eind onderweg en begon de rand van het gebied te naderen toen er een schim verscheen in de verte. Het was nog vroeg dus veel licht was er niet, daardoor was er niet veel meer dan een donkere vlek in de vorm van een mens te zien. "Met wie heb ik het genoegen?" Riep ze vanaf een afstandje terwijl ze zonder aarzeling verder liep in de richting waar ze de hele tijd al op af liep, de zelfde richting als waar de schim zich bevond.

    [&BoBo]
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Matthew vr jul 08, 2016 11:25 am


    Vroeg opstaan was niks voor Matthew. Maar hij had het gedaan en was naar het dorp gegaan. Het was ver lopen, een uur als het niet langer was. En hij was sloom, ondanks dat hij lange benen had en best wel stevig gebouwd was. Ja, dat was hij nu eenmaal. e lange jongen rekte zich even uit, waaarbij hij zich lichtjes voelde kraken. Meteen een stuk beter natuurlijk. Hij liep al snel verder en liet een luide zucht van zijn lippen komen. Ja, dit was best zwaar als hij eerlijk mocht zijn.
    "Met wie heb ik het genoegen?" Wat? Ietwta verbaasd keek de jongen op, zijn twee rode ogen keken even naar een meisje. Waarom zoveel mensen op dit uur wakker man??? Hij zuchtte even. "De naam is Matthew, wie mag jij wel niet zijn?" klonk er op een redelijk kalme toon en een rustige houding. Hij zou neutraal blijven, want ochtend.
    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Alina vr jul 08, 2016 6:52 pm

    De ander kwam langzaam maar zeker duidelijker in beeld. Hij was erg lang met zwart haar en bruine of rode ogen, voor zulke precisie was de afstand nog te groot. De zucht die de jongen liet klinken op haar vraag was dan weer wel te horen. "De naam is Matthew, wie mag jij wel niet zijn?" Ondanks het zuchten reageerde hij vrij rustig en niet op een aanvallende manier. Ze had waarschijnlijk niet te maken met een of andere agressieve gek en dat was al een opluchting. "Aangenaam, ik word Alina genoemd." Zei ze zonder ook maar een seconde van tempo te veranderen. Een meter of vijf voor de jongen stond ze stil, van zo dichtbij was hij beter te zien. Zwart haar, een heel stuk langer dan haar, rode ogen en niet echt grof gebouwd. "Ochtendwandeling aan het maken of wat?"
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Matthew wo jul 13, 2016 9:00 am


    Soms vroeg hij zich af hoe Melvin in godsnaam zo vroeg kon opstaan. Waar haalde hij zijn kracht vandaan? "Aangenaam, ik word Alina genoemd." Klonk er waarna ze dichter kwam. Hij was niet alert en zou een mutatie dan ook niet snel opmerken. Hm... "Ochtendwandeling aan het maken of wat?" Hij knikte even langzaam. "Ja, ik ging naar het dorp," klonk er even waarna hij haar onderzocht. "Je hebt toevallig niks gehoord over de geruchten?" begon hij plots kalm... Heh.
    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Alina vr jul 15, 2016 6:12 pm

    De zwartharige reageerde door langzaam te knikken. "Ja, ik ging naar het dorp," zei hij vervolgens. Op zich was dat dan wel een logische reden om door het bos te lopen, als je er woonde tenminste. Ze kon er niets achter vinden dus was ze waarschijnlijk voorlopig beter af met het maar gewoon te geloven. Terwijl de jongen haar wat beter leek te bekeken om welke reden dan ook staarde ze hem recht aan. Er was toch iets aan hem dat net iets anders was dan de meeste anderen, maar wat? "Je hebt toevallig niks gehoord over de geruchten?" Geruchten? Er waren zo veel geruchten in het lab en de meeste er van kende ze wel. Het grootste deel was dan ook binnen no time geen gerucht meer. "Welke geruchten precies? Vertel me meer." Zei ze met een nieuwsgierige blik in haar ogen.
    Matthew
    Matthew
    Bananaking


    Aantal berichten : 96
    Dollars : 149
    Registratiedatum : 24-05-15

    Character sheet
    Age: 19~
    Kind: Human
    Love: I do love you~

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Matthew za jul 16, 2016 1:39 am


    Normaal hoorde hij een 'ja' maar deze kwam niet meteen, waardoor hij alert bleef luisteren naar haar. Hij wilde horen wat ze wilde zeggen. "Welke geruchten precies? Vertel me meer." Hij knikte even met een lichte glimlach. "Nou kijk, ik ben Matthew, mijn broer noemt melvin, we zijn maar humans, maar das het punt niet," hij lachte even schuin. "Wij zijn van plan de vierde etage te beroven. vrij simpel maar ook wel vrij uitgewerkt plan. We hebben het nodige materiaal, maar we ontbreken nog mensen," vertelde hij kalm. "We willen die scientists eens laten zien wat het is... en we willen het rechtvaardige geld geven aan de subjects en mensen hier,"zei hij rustig. "Ik zie het elke dag en het is verschrikkelijk... Ugh..." Al dat verwaarlozen, al die vervalen huizen... en niemand schoot in actie... gewoon niet te geloven.
    Alina
    Alina


    Vrouw Aantal berichten : 74
    Dollars : 39
    Registratiedatum : 06-07-16
    Leeftijd : 24

    Character sheet
    Age: 18 years
    Kind: Test-Subject
    Love: Lies

    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Alina za jul 16, 2016 2:55 pm

    "Nou kijk, ik ben Matthew, mijn broer noemt melvin, we zijn maar humans, maar das het punt niet," vertelde de jongen eerst na haar vraag over het precieze gerucht. Dat hij Metthew heette wist ze al, nu wist ze ook zijn broers naam en dat het twee humans waren. Wat het precies voor nuttige informatie was wist ze nog niet maar zou ze waarschijnlijk wel achter komen als ze verder luisterde. "Wij zijn van plan de vierde etage te beroven. vrij simpel maar ook wel vrij uitgewerkt plan. We hebben het nodige materiaal, maar we ontbreken nog mensen," vervolgde Matthew. De vierde etage was die van de wetenschappers, waar niemand zomaar mocht komen. Een lichte frons verscheen op het gezicht van Alina. Het klonk als een vrij roekeloos plan, niemand kon toch de vierde etage beroven. Hadden ze dan totaal geen respect voor de wetenschappers? Veel mensen leken dat niet te hebben, soms kreeg ze zelfs het gevoel dat ze de enige was. "We willen die scientists eens laten zien wat het is... en we willen het rechtvaardige geld geven aan de subjects en mensen hier." Bij de woorden die zo rustig klonken van de jongen was haar besluit gemaakt. Ze ging mee. Alleen om een andere reden dan de rest waarschijnlijk. "Ik zie het elke dag en het is verschrikkelijk... Ugh..." Matthew's woorden lieten merken dat hij het serieus erg vond voor alle mensen. "Ik ga mee, dus wat is je precieze plan? Hoe wil je daar binnen komen?" Vroeg Alina met een serieuze blik in haar ogen.

    Gesponsorde inhoud


    Burn the pages [event] Empty Re: Burn the pages [event]

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:19 am